Torsdag

Nu har jag jobbat klart för den här dagen :) Jag har till och med hunnit äta en mysig middag i soffan med... tatatadaaaa; mig själv! :) Ibland känner jag mig som en enstöring. Jag älskar att vara ensam med Aite. Men självklart tycker jag om att ha folk omkring mig också. Dock så tror jag att jag får en nog stor dos av folk på jobbet. Det är ju hela tiden liv och rörelse runt omkring mig på jobbet så det är rätt skönt att bara vara jag och inte behöva prata med någon annan än Aite när jag är hemma :P


Kommentarer
Anonym

Härligt sällskap ;) det är skönt att bara vara själv och slappa ibland!



Vi hörs imorgon :D

2010-08-25 @ 21:34:34
URL: http://poodlepower.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0