Tårtkalas på gång!

Nu har jag tvättat, tvättat, tvättat och tvättat. Tyvärr så har jag inte hunnit städa, men det är ingen panik. Nu ska jag ta en dusch och sen äta lite middag innan jag åker till BHK malmen. Vi ska fotografera oss till hemsidan, spännande! :P haha. När det är klart så tänkte jag skippa träningstävlingen och åka till min syster och hennes sambo. Det bjuds nämligen på tårta ;) Min svåger fyller år. Det kan man verkligen inte missa! När jag har varit lite social där så ska jag hem och packa inför morgondagens tripp till Kalix :) Jag blir ju inte borta särskilt länge. Bara en natt.. jag kommer hem på torsdag kväll igen för jag jobbar hela fredagen. Men en natt är bättre än ingen natt, jag har nämligen en hemsk känsla av att jag inte kommer hinna träffa Elin under hösten. Så jag får ta tillfället i akt och åka dit nu, för på måndag börjar jag min 50 % tjänst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0