Sänghäng

Åh vad jag älskar denna söndag. Så slut som jag var igår så behöver jag verkligen en ledig dag då jag får göra allt i slowmotion. 12 timmars sömn var verkligen vad jag behövde! Iallafall så har jag knappt stigit upp än.. med det menas att jag var ute och kissade och bajsade Aite klockan 06:53, sedan gick vi och la oss igen. Nu har jag vaknat igen, själv gått och kissat och hämtat datorn till sängen. Underbart!! :) Jag tänkte fördriva lite mer tid här sen ska jag faktiskt kliva upp och ta en promenad. Det blir nog som så att jag promenerar hem till mor & far och äter lite.. "frunch" där. Då slipper jag börja laga något här nu :P Resten av dagen har jag lite småsysslor att göra.. typ diska och dammsuga. Funderar även på att köra lite hundträning av något slag. Agility kanske.. Hm, får väl se vad dagen har att erbjuda. Nu ska jag snoka vidare på datorn!  /Helena


Aite sover på min mage.. han var ca 3½ månad på bilden :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0