Måndag 16 augusti

Jag och Aite har just kommit in. Vi har varit på en 70 minuter lång promenad. Otroligt härligt! Vi promenerade hemifrån oss till Granngården och köpte B-vitamin (som Linn tipsade om). Sedan gick vi vidare till sandviken och längs älven hela vägen hem. På ett ställe stannade vi och glodde på lite människor. Aite satt och spanade på en Engelsk Setter och jag satt och läste innehållsförteckningen till mitt inköp.

  (klicka för att se större)

Eftersom vädret är toppen idag (strålande sol, lagom varmt och lite blåsigt) så blir det nog en och annan hundaktivitet på schemat. Jag ska ringa till Stina och Linn och kolla om de är sugna på en hunddag. Jag tänkte mig något i stil med fika på Nyfikets uteservering och sedan bus och bad i abbortjärn :) Härligthärligt!

Nu blir det frukost på balkongen. Aite ligger redan där helt utslagen. Jag tvivlar på att han kommer vilja ha någon mat nu men jag gör ett försök!

/Helena&Aite



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0