Korv och makaroner

Jag och min hund har just ätit lunch. LYX-LUNCH till och med.. eller nja. Korv och makaroner blev det. Både till Aite och mig. Som jag misstänkte så ville han inte ha någon mat i morse men då fick han lunch nu samtidigt som mig. Jag tänkte promenera upp på Dundret så det kändes hemskt att han skulle gå på tom mage :P Korv och makaroner är väl kanske inte den bästa maten för varken människa eller hund, men gott tyckte vi att det var. Iallafall så började det störtregna när vi satt och åt så det får bli en Dundret-tur en annan dag istället.

Nu har jag lite alternativ på aktivitet istället för Dundret, nämligen detta:
1. Städa 
2. Boka flyg och boende till Skara
3. Börja plugga
4. Sortera papper
5. Ta en powernap

Ska jag vara ärlig så lutar det åt alternativ nummer 5.
Sen kanske det blir alternativ nummer 3..
Och så måååste jag göra alternativ nummer 2.

Nåväl. Nattinatti! :P



Kommentarer
Michaela

Vi har möte på klubben ikväll klockan halv 8 :) kom gärna!

2010-08-30 @ 16:37:37
URL: http://www.silverkullenskennel.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0