Kärlek till er!

Det är alltid lika kul när man loggar in på blogg.se och hittar en massa kommentarer :) Det är så roligt! Så massor av pussar och kramar till er för alla söta, snälla och roliga avtryck ni lämnar i min blogg :) Aite ger en slick i ansiktet också.

Nu tänkte jag berätta lite om min dag. Den har inte varit speciellt händelserik men någon kanske är intresserad? Hm.. Iallafall så började jag dagen som jag alltid brukar börja den, nämligen med att kissa. Hehe. Sen blev det en lång och härlig promenad. Idag gick jag en vända som jag inte har gått på länge. Jag promenerade genom hembygdsområdet och pluppskogen, sen vidare förbi sjukhuset och tandläkaren. Jag gick upp mot silwerbrantshöjden och sen ner igen mot sjöparken. HELA tiden hade jag Aite lös. Jag tror inte att jag kopplade honom en enda gång :) Han är så duktig!
Efter prommisen så satt jag och ugglade en stund innan jag lyckades släpa mig in i duschen. När jag var ren och fin igen så blev det frukost för både mig och min hund. Idag blev det nyponsoppa och knäckemacka för mig och för Aite blev det färskfoder och fisk. Mums! ;)
Strax före 10 begav jag mig till jobbet och jobbade med min kära kollega & vän Jennifer till klockan 13. Sista halvtimmen var fruktansvärt jobbbigt för jag var hungrig som en varg. Så fort vi stängde för lunch så brassade jag hem och hämtade Aite sen for jag till mina pärons hus och åt rester. Aite låg ute på gräsmattan och mös under tiden.
När jag var mätt och belåten åkte jag hem till min fina lägenhet och faktiskt så tog jag en powernap (börjar bli en vana nu).
När jag vaknade igen så var det hög tid att börja laga mat. På dagens meny stod det kasslerlåda med en grönsallad till huvudrätt och brownies till efterrätt. Jag bjöd mina bröder och min svåger på middag. Allt tog slut så jag antar att det var gott..? Nu har jag nästan diskat undan allt. Jag var tvungen att ta en liten paus.. mina händer såg ut som russin :P
Jag måste nog snart diska färdigt sen ska jag och Jennifer åka och handla lite och därefter tänkte vi sponsra MAIF genom att besöka toppstugan :)

Här hade ni ett bra exempel på hur en dag i mitt liv kan se ut :)

/Helena



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0