Impulsidéer är bra. Att morra är dåligt.

Jag är i Kalix. Klockan nio imorse kom jag på att jag skulle åka hit och halv ett satte jag och Aite oss i bilen. Nu sitter vi i Elins lägenhet och surrar. Vi tänkte nog gå ut och promenera strax och sen laga middag :) Imorgon lämnar jag och Aite Elin och åker vidare mot Piteå och Nolia.

Jag är föressten måttligt förbannad på min hund just nu. Den lilla tonårsjäveln har fått för sig att morra åt Elin. Han älskar ju Elin, men när han låg och gnagade på sitt ben så kom Elin och skulle klappa honom och då morrade han. Ni kan väl gissa att jag blev chockad och förbannad på samma gång. Han fick då höra ett och annat. Satans hund. Är det något jag tycker är totalt oacceptabelt så är det just det som hände. Hojja. Vad gör man? Jag grabbade tag i nackskinnet på honom och fyade honom tills han låg med magen blottad och inte ens tordes titta på mig. Jag tog inte benet ifrån honom utan lät honom ha kvar den men gjorde klart för honom att morra är fel.. Jag vet inte alls om jag gjorde rätt? eller helt fel? Jag vet inte? Det har bara hänt en gång innan (då var han ca 5 månader) så jag gjorde vad jag trodde var bäst för stunden. Måste googla det.. :P

Hundjävel.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0