Home again!

Nu har jag och Aite landat hemma i lägenheten igen. Borta bra men hemma bäst, helt klart :) Idag lyckades jag shoppa lite på Nolia iallafall. Det är ju alltid trevligt.. hehe. Dock är det inte lika trevligt att packa upp allt igen. Men som ni ser här nedanför så var min hund till stor hjälp, not :P




Jag vill även passa på att berätta för alla oroliga läsare att Aites morrande verkade vara en engångsgrej. Jag testade honom lite efteråt men då sa han ingenting. Förhoppningsvis så är det bara tonårstrots det handlar om.. och att han testar vars han har Elin. Nåväl..


Just nu har jag nog inte något mer på hjärtat. Jag ska gå och spika upp en "veckoplanerare" som jag köpte idag. Sen tror jag faktiskt att det blir en tidig kväll för mig och Aite :)

Pusss / Helena


Kommentarer
linn

Vilken tur! Jag blev lite orolig..

2010-08-11 @ 19:13:43
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0