Hata nålar!

Hej allesammans!
Idag är jag ledig. Det ska jag fira med att göra en massa saker :P hehe. Jag har bland annat detta inbokat:
- Lunch med syster
- Veterinären (vaccination)
- Städa
- Handla mat
- Bjuda familjen på middag

Hm. det var nog allt. Det var ju inte så värst mycket iallafall :P Jag ska börja med att skriva en liten inköpslista så jag vet vad jag ska handla. Jag måste göra det innan jag åker till veterinären klockan ett. Jag vill verkligen inte lämna Aite ensam när han har fått sprutor ifall han får några biverkningar. Jag tror ju inte att det ska vara någon fara men man vet ju aldrig. Hur som helst så är ju jag livrädd för nålar. Jag har varit på väg att svimma nästan varenda gång jag kommit i kontakt med nålar. Vaccinationer, blodprov, you name it. Det värsta är att det inte bara är på mig själv som jag tycker att det är äckligt. När Aite har fått lämna blod och sånt så har jag blivit yr och illamående. Haha, löjlig eller vad? Och jag vill jobba med sånt.. Men faktiskt så tror jag att det är en vanesak. Ett tag så var jag och tog blodprov flera gånger under en ganska kort period och den sista gången jag gjorde det så påverkades jag nästan inget alls. Nåväl, om jag ska kunna köra hem från veterinären så är det bäst att jag säger att jag hatar sprutor och tittar bort.

/Helena


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0