1341

Etttusentrehundrafyrtioen. Så många bilder har jag på Aite i min dator. Jag har just sorterat in dem i mappar efter hans ålder. Kanske dags att rensa lite också? Jag tror det :P Men man hittar så många godingar, som dessa:


Aite i resväskan på väg hem från uppfödaren


Aite blir duschad i handfatet


Aite är ute i snön och spanar


"Om jag tittar på dig med mina underbara bruna ögon, får jag ett ben då?"


Bus i snön. Liten valp har svårt att ta sig fram :P

Och alla dessa var från mappen "8-13 veckor". Så ni kan ju gissa hur många roliga, fina, söta bilder jag måste ha? Nåväl, dags att börja rensa. Men jag ska inte rensa så hårt, för då kommer jag ångra mig. Man vill ha många fina bilder på sin vovve, speciellt från det första året.

/Helena


Kommentarer
Annika

Vilken liten söting!



Första bilder var klart sötast på andra plats den sista bilden. Jag brukar också plocka fram och kolla på valp bilderna ibland,svårt att fatta att dom verkligen varit så små.

2010-08-12 @ 20:00:25
URL: http://www.entermatte.blogspot.com
Linn

Guuuuuuuud så sööööööt ! Ögongodis !

2010-08-14 @ 17:14:17
URL: http://www.blacksunshine.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0