Frissa, fotvård och massage. Lyx!



Aite och matte! hihi.

På den där bilden ser min hårfärg riktigt lysande och snygg ut. Men det är inte ens i närheten av hur det ser ut i verkligheten. Det är så himla urtvättat och slitet. Bläh. Tur att jag ska till frissan imorgon. Jag har längtat i typ tre veckor, och äntligen ska jag förändra. Tror att jag ska bli blond igen. Det är så fräscht till sommaren, och så slipper man hålla på färga hela tiden för att få det att se bra ut. Tror att jag ska ändra frisyren på något sätt också, men jag vet inte hur ännu. Ska höra vad frissan har för förslag :) Jag får lägga in en bild på nyfriserade och förhoppningsvis snygga Helena imorgon.

Jag hade något annat att göra imorgon också.. måste kolla almanackan. Just ja, jag ska på fotvård hos Glada fötter. Det ska bli skönt :) I och för sig har jag rätt fina fötter, jag brukar ta väl hand om dem, men det blir ändå kul att få lite extra fina fötter nu när man börjar visa dem mer. Det är alltid kul att göra sånna här saker. Det känns så lyxigt och helt underbart. Tur att man har snälla päron som gav presentkort på det i julklapp ;)

Faktiskt så ska jag på massage också, om två veckor. Det räcker inte med den jag fick igår ;) Måste till ett proffs också. Jag har så himla ont i ryggen och nacken till och från.. Nu är det ändå lite bättre, men garanterat så har jag väldans ont om två veckor. Så det passar perfekt. Det är dock lite synd att det är så dåligt med massage-tider. För när jag ringde och bokade så kunde jag inte vrida huvudet utan att det gjortde ont, och ändå fick jag tid först 4 veckor från dagen jag ringde. Nåväl.

På torsdag ska jag och mamma eventuellt åka till Happis och shoppa :) Jag är inte i behov av något speciellt.. kanske ett par sommarskor bara. Men Aite däremot är i behov av lite mer grejer. Måste köpa godis, nå tuggben och så tänkte jag kolla på ett regntäcke till honom. Allt finns ju här i Gällivare, men det är billigare på djurmagazinet.

Nu ska jag gå ut med hårbollen, hejdåå!

PS.
Good luck. Once a cheater, always a cheater.
Jag njuter & kommer fortsätta njuta, på alla sätt och vis
!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0