När man inte orkar..

.. då gör man helt enkelt inte det. Jag ska berätta mer om agilityn, och min frisyr måste jag ju lägga upp en bild på. Men jag har inte orkat. Igår somnade jag i soffan strax efter åtta. Jag vaknade klockan elva av att tv:n var på, och hunden ville ut och kissa. Så jag klev upp, gick ut med Aite och sen la jag mig raklång i sängen och slocknade på 3 röda. Herregud, då är man slut. Egentligen vet jag inte ens varför? Men man har väl sina perioder antar jag.

Nu ska jag inte ödsla nå mer tid av min lunch till datorn. Jag ska gå ut och äta lunch med min Elin Larsson. Hon jobbar på Mondo idag så det passar perfekt :) Då har vi lunch samtidigt. Spa 4 You och Mondo går ut och lunchar ;)

Det är faktiskt bara skönt att inte få veta, för egentligen vill jag inte det. Det spelar ingen roll och det ger inte mig någonting. Eller jo, många skratt har jag ju faktiskt fått. HAHA. Jag fortsätter njuta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0