När man inte kan sova..

Igår efter att jag hade varit och hälsat på i Leipo så var jag inte ett dugg trött. Kanske berodde det på att jag sov ett bra tag igår på dagen i kojan? Först låg jag och halvsov i en solstol sen blev allergin så jobbig så jag gick in och la mig en stund. Hata snömögel!

Iallafall så var det otroligt skönt att köra bil till och från Leipojärvi igår så jag kände för att fortsätta köra. Jag for hem och lämnade Aite sen åkte jag ut med bilen. Jag lyssnade musik så där jättehögt så man inte hör sig själv när man sjunger med i låtarna. Det var otroligt härligt :) Längesen jag gjorde det. Jag har alltid brukat ha bilen som min tillflyktsort.. ända sen epa-tiden. Så lyssnade jag dessutom på gammal epa-musik :P haha

Nu håller jag på städa. Ska fortsätta en stund, sen tänkte jag sätta mig på balkongen och bara mysa på. Man får ju passa på nu när det är så himla fint väder. Jag jobbar hela nästa vecka så då blir det ju inge sol för min del.

Ni får en bild på fin-Aite:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0