Fredag 9/4

Min bror har köpt en systemkamera som är suuperbra :) Jag har bett honom fota min lilla modell så mycket han orkar nu innan han åker hem till Umeå. Så nu har vi något att se fram emot, supersnygga bilder på Aite :) Ska lägga upp några när han har laddat in dem på datorn.

Nu ska jag och Aite gå ut på en prommis i slasket. Usch vad jobbigt det är. Tur att jag har gummistövlar. Efter promenaden ska Aite få middag och jag ska duscha för ikväll ska jag gå ut och käka :) Mums.

Imorgon är det dags för högskoleprovet. Jag har en känsla av att det kommer gå åt skogen. Kommer aldrig klara av att förbättra mitt resultat. Jag har ju inte hållt på med sånt där på ett år snart. Men jag ska göra mitt bästa iallafall. Önskar att jag hade hunnit plugga till den men icket. Nåväl.. önska mig lycka till, det lär behövas!



Kommentarer
Elin

du kommer klarar det galant för du är bäst :)

2010-04-09 @ 18:33:03
URL: http://elinhanssonpalo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0