En sån dag..

..en sån överlevnadskickoffsdag.
Nej, inte riktigt :P Men om det är någon som älskar pistvakt lika mycket som mig så förstår ni. Och det ungefär så jag känner att jag borde säga idag. Men jag skulle nog säga att det var en rolig dag. Eller rolig är fel ord, en skrattretande dag. Jag har fått mig ett och annat gott skratt. Och jag gillar att skratta så detta har enligt mig varit en bra dag. En skööön dag kanske jag också skulle vilja kalla det? ;) Fniss.

Vad har jag då skrattat åt? Jo allt möjligt. Jag skrattade efter min sköna förmiddag. Då skrattade jag i och för sig inte ironiskt, utan snarare för att det var great. Jag har skrattat åt att min bloggstatistik har skjutit i höjden idag. Typ, tredubblats. HAHA. Det är faktiskt hemsk skrattretande men ändå en smula skoj på riktigt :P Och jag har skrattat åt min hund. Han är frän. Han har jagat dammkorn idag igen. Jag har även garvat tillsammans med Simon. Han behövde påminnas om en del saker som han hade glömt bort. Alltid lika kul ;)

Så överlag skulle jag kalla detta för en mycket underhållande måndag!

Ikväll tänkte jag lägga upp några ursöta bilder på min Aite!
Men jag måste åka hem till mor & far och hämta dom först.
Nu ska jag promenera till Ica och handla lite mat. Min kyl är tom.

/ Helena



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0