En resumé

Eftersom jag är hemskt trött så orkar jag inte skriva något avancerat inlägg utan jag skriver bara i korthet om dagen. Hemskt kort, en liten resumé bara:

Vakna - Snooza 10 min - 1 timmes promenad m. Aite - Dusch - Frukost - Fix - Jobb - Lunch - Jobb - Middag - Prova nya kläderna - Göra i ordning paket av kläderna som inte passade - Handla lite - TV - Kolla på min systers nya husdjur (!) - Busa lite med Aite - Kvällspromenad - Datorn - Sova!

Min systers nya husdjur är hemskt söta. Och dom är faktiskt inte sååå himla konstiga. Hon har ju alltid tyckt om konstiga djur.. Typ spindlar, grodor, ålar, kräftor, getter och allt annat som inte heter Hund eller Katt. Jag tänker inte berätta vad de nya husdjuren är för något. Det ska ni få SE istället. Imorgon! hihi.

Nu ska jag och Aite gå och sova. Eller.. Aite ligger redan och sover. Vi ska nämligen upp tidigt imorgon igen. Det blir att åka till kojan i Tjautjas, hihi! Det lär nog vara en av de sista helgerna man kan fara dit innan föret blir för dåligt med skoter. Och man måste ha antingen båt eller skoter för att ta sig dit så.. Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0