Brunbränd, agility och kycklingar!

Ja, så vill jag sammanfatta det här inlägget.
Jag kan ju börja med att avslöja att min systers nya husdjur alltså är kycklingar!
Dom var hemskt söta, se själv:





Det andra jag vill avslöja är att jag, Helena, tydligen KAN bli brun. Jag har ju alltid haft väldigt svårt att få färg.. Jag brukar bara bränna mig och kanske bli liiiiite brun. Eller lite mindre vit kanske man ska säga. Men nu under våren så har jag ju varit ute rätt mycket, och faktiskt blivit lite brun. Alla timmar som jag har legat och sovit i en solstol i tjautjas har gett resultat! Helt fantastiskt. Dock så är det ju inte särskilt snyggt att bara vara brun i ansiktet och kritvit på resten av kroppen. Jag får nog lägga mig i solariumet så att jag inte skrämmer slag på folk.. :P

Slutligen vill jag säga att jag mest troligt ska premiärträna Aite i agility imorgon :) Det blir nog kul. Berättar mer imorgon isåfall!

Nu ska jag duscha medan Aite sover. Han är helt däckad. Vi har varit ute heeela dagen. Stackars hund ;) Ikväll tänkte jag åka och hälsa på syster och hennes sambo i Leipojärvi. Jag måste gulla lite mer med kycklingarna.

/ Helena & Aite


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0