2 slagna hjältar

det är vad vi är. Jag och Aite alltså. Han ligger som en klubbad säl på mattan nedanför soffan och jag ligger som en klubbad säl i soffan. Vi har hållt i gång både igår och idag och varit ute i skogen hela dagarna. Nu ska vi ta igen oss lite, sen måste vi få i oss någon mat och ikväll ska jag och Stina ta med alla pojkarna till BHK malmen och träna lite agility :) Jag ska försöka fota lite så får ni se Stinas pojkar också.

Jag har faktiskt anmält mig och Aite till valpkurs också. Den startar 3:e maj. Stina ska också gå den med sin Oskar. Det skiljer bara 9 dagar mellan Aite och Oskar :P fränt. Det kommer nog säkert bli kul. Något nytt lär man ju sig alltid och det är ju superbra för Aite att få träffa andra hundar. Är bara lite orolig att han inte kommer vilja göra något annat än att försöka rida mot dom :S nånå, det löser sig.

Det var allt från oss just nu!
/ Helena&Aite


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0