Morgondopp

Imorse när jag vaknade och kikade ut genom fönstret strålade solen. Det är inte ett endaste moln på himlen och termometern står på härliga +27 (i skuggan!!!). Jag är verkligen ingen värmeälskare men idag var det faktiskt riktigt härligt.. varför? Jo det blåser lite ;) Det blir alltså vääääldigt härligt ute. Iallafall så drog jag på mig lite kläder.. vilket jag ångrade i efterhand :P Hade seriöst hellre gått naken, hhehe. Jag tog med Aite och gick ner till älven. Aite plaskade såklart i på en gång. Efter bara någon minut så ser jag någon uppe på stigen som jag kände igen, Adela! :) Hennes tanke var också att gå och bada :) Så hon och hennes hundar gjorde mig och Aite sällskap. Adela hade dock tagit det hela ett steg längre och badade själv! Vilket inte jag gjorde.. men nog blev man allt sugen att göra det i den här värmen!! :P


Adela, Aite och Virus

Efter nästan en timme vid vattnet gick jag och Aite hem igen. På parkeringen utanför gården låg Gustav i skuggan av en bil :P Aite försökte busa med honom men Gustav ville bara ligga och vila :)



Kommentarer
Alexandra

Hej!

Jag har också en jappe han är 4 månader!

Har en blogg om honm du är jättestor inspiration!

och jag har en fråga vad har aite för halsband? Och på vilken kennel köpte du honom?



/Akexandra&Mille!

2011-06-30 @ 14:37:40
URL: http://millez.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0