Idag var en bra träningsdag

Det gick faktiskt riktigt bra på valpkursen idag. Jag tror att det berodde på min belöning, nämligen stekt älgkött. Aite är en riktig finsmakare. Han var alldeles galen i köttet. Han brydde sig knappt om de andra hundarna. Jag och köttet var mycket roligare. Det är så roligt när det går bra :) Vi tränade bland annat hundmöten, inkallning och tandvisning. Det känns riktigt tråkigt att det bara är 2 ggr kvar nu :/ Det hade varit så nyttigt och kul att fortsätta träna i grupp. Men jag får börja gå på Hundungdoms träningskvällar istället.

Nu ligger Aite utslagen på mattan och jag tänkte lägga mig i soffan och kanske slå på en film eller kolla lite tv :) Jag kanske lyxar till det med lite popcorn också. Hade inte suttit helt fel.

Jag längtar till morgondagens hundpromenad. Gud vad skönt det ska bli! Haha. Jag älskar mina och Aites långpromenader. Hoppas bara inte att det regnar, för just nu öser det ner.

DEN HÄR BILDEN ÄR JU DEN ROLIGASTE NÅGONSIN:



HAHAHAHAHHAHAHAH. Jag håller alltid på garva ihjäl mig när jag ser den.
Han är för charmig min kille ;)
HAHAHAHA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0