Drama queen?

Jag förstår inte när jag blev en sån himla drama queen? Förut har jag varit sån som njuter av stillhet och blablabla. Typ tyckt att rätt ska vara rätt osv. Vill att alla ska ha det bra och att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad. Okej. I vissa situationer, eller i alla utom typ en, så tycker jag fortfarande att man alltid ska behandla andra med respekt. Just nu kan jag inte det. Sorry. Det har gått för långt vid det här laget. Jag försökte i början. Men gensvaret var dåligt. Det är nog därför jag är i den här sitsen nu. Och faktiskt, dumma mig, så kan jag inte låta bli att le och tycka att det är så himla underhållande och kul! Jag tror att jag har för lite att göra. Jag måste skaffa mig fler hobbys ;) Typ börja träna mer med Aite, gå med i nå studiecirklar och sticka vantar till mina framtida barn? Kanske skulle det göra så att det inte var lika roligt och intressant när det plingar i mobilen, vilket det gör med jämna mellanrum. Härligt härligt men farligt farligt.. går den inte så den låten?

Jag tänkte även passa på att berätta att min hund ligger och släpper grymt äckliga fisar. Det är näst intill en gaskammare här i lägenheten. Jag var tvungen att öppna både fönster och dörrar för att vädra. Undra vad han har ätit? Det ska jag då se till att han inte stoppar i sig igen. Bläh. Hahaha!

Jo, måste ju också säga. Kolla in på Norra Norrbottens Kennel Klubb, NNKKs, hemsida. SnyggAite har blivit vald till månadens bild där ;) Hihi. Han är ju för stilig min älskling.

Nu ska jag diska undan efter mina fikagäster :) Det finns fortfarande kvar smörgåstårta för alla intresserade ;)

/Helena och.. Stinkis (haha)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0