Mandelbiskvier!

Jag måste bara berätta; Mandelbiskvier är väldans gott! Haha.
I somras bodde jag på Hotell Elvan i Göteborg och där hade dem världens godaste mandelbiskvier på frukosten. De var så där perfekta.. Lite småsega och jättemumsiga. Jag tog en tallrik, fyllde den med biskvier och smaskade i mig dom. Mumma! (Alltså, utan nyponsoppa) Häromdagen så gick jag på Coop och handlade och vad hittade jag i en hylla? Jo, Coops Mandelbiskvier. Jag var ju tvungen att köpa hem dem. Naturligtvis var de ju en besvikelse. De var inte ens i närheten av att vara lika goda som dem i Göteborg. Nåväl. Det är nästan så att jag måste åka och bo på Hotell Elvan bara för att få äta mandelbiskvier.

Hur kom jag att tänka på detta? Hm. Tror jag läste om det någonstans..

hihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0