Snart är det jul..



De där bilderna tog jag förra julen :) Blev riktigt nöjd. Om ni inte visste det så älskar jag julen! :) Det är verkligen den mysigaste tiden på året. Faktiskt så har jag börjat skriva min önskelista till tomten nu ;) Högst upp på listan är en mobil. Min är mycket opålitligt och funkar inte som den ska. Jag skulle vilja ha en HTC av något slag :P Måste fråga storebror vilken man ska ha. Han kan sånt där. Sedan så önskar jag mig lite sånt där smått och gott som inte är så kul att köpa själv. Typ strumpor, presentkort, hudvårdsgrejer m.m :)

Det bästa av allt är ju att det inte ens är länge kvar till jul!

V. 44 - ?
V. 45 - Stockholm fredag till söndag med Elin, shopping! :)
V. 46 - ?
V. 47 - Snöyran! Och skyltsöndag! Julpyntning ;)
V. 48 - ?
V. 49 - Stockholm fredag till söndag. Hundmässan!
V. 50 - ?
V. 51 - Julveckan, och självaste julafton!
V. 52 - Mellandagsrea. Nyårsafton :)

Okej, lite länge var det ju kvar. 8 veckor. Men det kommer gå fort för jag jobbar väldigt mkt! :)

Nu ska jag ta en dusch och ge Aite lite  mat :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0