Julklappsetiketter:



Nog är det väldans skönt att vara ledig :) Igår började jag dagen med att ta en promenad. Efter det fräschade jag till mig och for en snabbvända på stan. Jag köpte blommor till min faster och sprang in på Jive och hämtade lite kläder ;) Efter det åt jag lunch sen åkte jag med mamma, pappa och syster till min faster som fyllde år. Det var kul att se lite släkt och fika. Gårkvällen spenderades till att tjuvstarta julkänslan lite och göra julkort! :P Det som ni ser är alltså små (ca 7,5 x 7,5 cm) kort som jag ska fästa på paket. Det blir som själva etiketten. På baksidan fäster jag ett till papper och skriver till vem paketet är! :) Måste även håla alla i något hörn så att jag kan trä tråd igenom dem sen när det är dags :)


Kommentarer
Elin

Åh så fina!

2011-10-23 @ 16:53:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0