Aites lista - 9e bilden: En bild på din vardag


Jag är ute och motionerar matte. Hon behöver röra på sig så jag hänger med och inspekterar omgivningen.


Jag brukar sova ganska mycket när matte är borta. Det är så tråkigt att vara vaken när ingen är hemma så då sover jag bara..


Jag gillar att busa.. och riva sönder saker.. Det gör jag nästan dagligen!

/Aite



1a bilden: En bild på dig själv
2a bilden: En bild på någon i din familj
3e bilden: En bild på något som gör dig glad
4e bilden: En gammal bild på dig själv
5e bilden: En bild på ditt syskon
6e bilden: Én bild på något som gör dig ledsen
7e bilden: En bild på din favoritplats
8e bilden: En person du kan berätta allt för
9e bilden: En bild på din vardag
10e bilden: En bild från ett ställe du älskar
11e bilden: En bild på barndomsvänner
12e bilden: En bild som du är nöjd med
13e bilden: En bild från i somras
14e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med
15e bilden: Den nyaste bilden på dig själv


Kommentarer
Anonym

Började tänka på dig när jag packade upp den här boken (tänker alltid på dig när jag packar upp hundböcker, undra varför ;p) men är nog en bok för dig iaf ;) http://www.bokus.com/bok/9789153435112/vardagslydnad-med-klicker/

2011-03-24 @ 14:48:53
Anonym

var jag som skrev om du inte förstod det ;)

2011-03-24 @ 14:49:55
Anonym

undrar bara, hur utalas Aite? kramiizz

2011-03-30 @ 16:50:35
stina

assååå helena!!! skämmes på dig när du inte har uppdaterat! har gått in och tänkt "ja nuu måste hon ju ha uppdaterat, men icket!" inte för att jag är rätt person att säga det..men ändå ;)



pööös

2011-03-31 @ 21:07:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0