Livet leker! :)

Det blev ingen utställning i helgen och lika glad är jag för det :) Det kändes inte värt det helt enkelt. Istället så blev det utgång på lördag kväll. Vi firade att Linda har fyllt år :) skitkul hade vi!



På söndag var jag effektiv tillsammans med Therese :) Vi ska ha ungdomsläger till helgen så vi satt och planerade i flera timmar. Vi tog bara en paus för att äta och gå på kurs. Vi har nämligen varit deltagare i Annas kurs. Hon håller på utbilda sig till intruktör och att hålla kurs är alltså ett moment i utbildningen :) Det var hur bra som helst och jag skulle deffinitivt gå fler kurser med Anna som instruktör :) Vi fick träna på en massa saker, bland annat olika kontaktövningar och inkallning :)



I måndags så jobbade jag bara och sen på kvällen skulle vi ha styrelsemöte men det blev inte av för det var flera som inte kunde komma.. Jag och Therese åkte ändå ut till klubben och ställde iordning lite för helgen. Jag är jättetaggad på att ha ungdomslägret! :) Ska bli jättekul att få umgås med en massa härliga ungdomar och hundar en hel helg :)

Igår hade jag, Anna och Stina planerat en lite överraskningskväll till Linda. Vi satte på henne en ögonbindel och rövade bort henne. Först tog vi henne till Tropicana där det blev middag :) Sen fortsatte vi kvällen med filmtittande hemma hos mig. Det var ju strömavbrott i 5 timmar igår kväll men vi hade sån tur att det gick att äta på Tropicana ändå för att de har gasspisar och filmen kollade vi på Stinas dator :)



I present fick Linda detta kort:


Nu ska jag ta en dusch sen åka och handla lite med Therese inför helgen.
Sen blir det jobb och ikväll ska jag till Tjotti och rensa lite grejer till loppisen vi ska ha i höst med hundungdom :) Duktig Helena! ;)


Kommentarer
linn

sv: bra idé, fast vad pinsamt ;)

2011-07-28 @ 18:09:51
URL: http://xblacksunshine.blogg.se/
Dessi & Teddie :)

Fin blogg :)

2011-08-10 @ 19:31:06
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0