Valpsjuka

Usch vad jag är valpsjuk. Alla jag känner skaffar valp! Okej, inte alla, men det känns ju som det. Min syster, Michaela, Therese, Anna, och säääkert en massa andra som håller det hemligt för mig ;) haha. Det värsta är ju att Anna ska para sin ena tik och då blir det ju förmodligen inte bara EN valp utan flera. Hur ska jag överleva?!





Inte hade jag ju direkt tackat nej till en sån här liten vit sak. Jag tror att det hade varit bra med en kompis till Aite.. :P Faktiskt så har jag pratat med min uppfödare i veckan och hon väntar bara på att hennes ena tik (Aites mamma) ska börja löpa så blir det parning för henne (med samma hane som är Aites pappa). Det innbär alltså att det skulle kunna komma vita små hårbollar till världen kanske i.. slutet av mars eller någon gång i april. Då skulle de urgulliga små söta valparna vara leveransklara lagom till sommaren! :)

Åh..

Nä.
Jo.
Nä...

Nåväl.
I övrigt kan jag ju berätta att jag har varit ute och prommat med Aite :) Det var mysigt.. Nu är det bara dagens arbete och morgondagens arbete kvar sen är jag ledig i tre hela dagar och åker till kalix och myser med Elin :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0