Torrfoder som är.. GOTT?!

Haha, just nu är jag glad! :D Vet ni vad min hund gjorde just? Nej. Det ska jag berätta. När jag gav honom mat så hällde jag i några kulor av ett foder som Therese tog med till mig igår. Först sniffade Aite lite ogillande på maten och gick och la sig för att vakta den en stund. Men efter ett tag gick han fram och började äta. Och vad tror ni att han valde först? Jo, kulorna av det nya fodret. Han plockade ut dem en efter en och åt upp dem. Sen började han på sitt eget foder.. Men tydligen tyckte han att det inte var nog gott för han lämnade i stort sett allt av sitt eget foder :P Detta ger mig hopp om att jag kanske snart kan börja gå över till ett torrfoder istället :) Skönt! Jag ska prova ge av det här nya fodret vid de kommande måltiderna också och se så att det verkar vara något han tycker om och inte bara nyhetens behag. Föresten, fodret som Therese tog med (och som hon kör med på sin egen vovve) heter Standardt.

/H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0