Nytt halsband på G

Efter måååånga om och men har Helena äntligen beställt ett halsband åt Aite. Jag har dels inte haft lust att lägga pengarna på ett hundhalsband när jag har ett fungerande, och dels så har jag haft beslutsångest. Kommer ni ihåg att jag mixtrade ihop lite snygga bilder på förslag till hur halsbandet skulle se ut? Det blev ingen av dem. Faktiskt så blev det inte ens Vibri. Tanken var ju att jag skulle beställa därifrån men jag blev rekommenderad Minxdesign av flera personer så det blev den sidan istället. Tydligen så är halsbanden därifrån minst lika snygga & bra men till ett mycket bättre pris :) 250 kr har jag betalat för mitt.

Iallafall, jag tänkte ju från början köra på djurmönstrat.. Zeeebra!! Med svart band och röd text. Men jag blev liksom less av bara tanken :S Så nu beställde jag ett lite "barnsligare" halsband istället. Fodret och kanterna är i typ babyblått med rött & vitt mönster. Bandet i mitten blir i mörkgrått och texten i rött. Det ska stå AITE och vara en tass på varje sida om texten :)

Blå/vit/röd

Sådär ser tyget ut. Jag har ingen aning om jag kommer vara nöjd. Just nu känns det ju bra.. men jag hade typ 12 olika förslag och lottade i stort sett vilken jag skulle ta :P Nåväl, till det fjuttiga priset 250 kr så kan jag ju faktiskt beställa ett till sen om jag vill ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0