12/1 -11

Hej alla hundtokiga! :)
Idag känns det som att det är en bra dag. Jag och Aite har fått sova ut, ända till halv nio!! Sen har vi varit ute och promenerat runt halva Gällivare.. Vi var nog ute i mer än en och en halv timme. Det var så himla varmt och skönt ute. Nu sitter jag bara och snokar runt här på internet och Aite ligger och sover. Jag tänkte snart ta i tu med lite disk och sen måste jag äta lunch och göra mig redo för jobb. När jag slutar ska jag hem, äta något och sen vidare till Linda. Jag, Anna och Stina ska få mysa med bebis :) hihi.



Imorgon blir det väl ungefär samma visa som idag fast på kvällen ska jag inte lukta på bebis utan jag ska på någon slags utbildning med polisen.. Det handlade om säkerhet och sånt. Spännande :)

Vet ni vad som händer till helgen då? Jag och Aite ska till Kalix och hälsa på Elin :) Vi tar bussen på lördag morgon och kommer hem på måndag eftermiddag/kväll. Skoj för mig och bra träning för Aite :)

/H & A


Kommentarer
Therese

Vad härligt med en låång hundpromenad. Tror nästan att jag måste göra det ikväll!



Sv: Slalomen köpte jag på rusta för 299 :-. Jag har velat ha den hur länge som helst men nu när jag hade kvar lite julklappspengar slog jag till :) Den har en "spik" i botten som man trycker ner i backen och jag vet inte om de kommer hålla speciellt bra eller om de kommer och flyga åt alla håll som min gamla hemmagjorda gör :P

2011-01-12 @ 12:58:54
URL: http://jothema.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0