Vill ha!

Jag satt just här och kollade på bilder på Aite. De flesta bilderna är tagna med min mobilkamera, för det är ju den som alltid finns till hands. Dessutom så är den bättre än min vanliga digitalkamera. Tragiskt eller hur? Ett antal av bilderna är tagna med min storebrors systemkamera. Naturligtvis är det bilderna som är tagna med systemkameran som är finast. Det jag försöker säga är: JAG VILL HA EN BRAAA KAMERA. En egen, bra kamera. Jag skulle älska den och ta hand om den som ett litet barn. Så om någon vänlig själ ser detta och kan tänka sig att köpa en kamera till mig så skulle jag vara evigt tacksam! :P

/Kamera-lösa Helena


Kommentarer
linn

jag vill oxo ha !

2010-09-05 @ 19:50:27
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0