Stressmoppo

Jag är stressad. Jag har en miljon saker att göra innan fredag klockan 06:05. Jag har gjort 3.. av en miljon. Jag är dessutom trött. Jag vill gå sova. Jag vill bli klar. Jag är lite smått sinnesförvirrad och vet inte vad jag skriver. Jag vill men jag orkar inte. Jag orkar men jag vill inte. Jag är egentligen inte ens trött. Jag har börjat varenda mening med Jag. Jag tycker om jag.. mig. Jag är inte egoistiskt. Jag borde gå och sova och sluta svamla. Jag ska åka till Skara på fredag. Jag ska lämna in en uppgift imorgon innan 15:00. Jag har inte gjort den. Jag ska läsa 20 sidor på engelska i bok med pytteliten text och inga bilder. Jag har försökt och lyckats ta mig igenom tre sidor. Jag har för lite tid och för mycket att göra. Jag önskar mig själv lycka till med allt jag har att göra imorgon. Jag säger GODNATT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0