Städa kylskåp

Mitt kylskåp har under de senaste två-tre veckorna haft en lukt som inte riktigt varit angenäm. För någon dag sedan åkte jag på Coop och inhandlade ättiksprit. Och idag tog jag tag i problemet. Hela kylskåpet rengjordes noggrant med ättiksprit utblandat med vatten. Jag har även ställt in ett glas med ättikan i kylen som jag tänkte låta stå över dagen. Då borde nog lukten försvinna.. hoppas jag.



Innehållet från kylskåpet på köksbordet. Här ser ni alltså vad en 20-årig tjej, som bor i norrland ensam med sin hund har i kylen. Mycket intressant! Eller hur? ;)


Medan jag städade har Aite legat och sovit. Han verkar fortfarande trött och seg från igår. Jag hade då inte tänkte att dra med honom på några äventyr idag. Den här dagen får bli en vilodag :)




/Helena


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0