Radioskämt

Jag hörde något roligt på radion idag:
"Vad ska man lära sin hund så att den inte verkar smartare än en själv?"
Dessutom så var det med sån där Sean Banan röst. Hehe.
Dålig humor.
Men ibland så börjar jag fundera hur smart Aite egentligen är.
Det händer ju att jag känner mig korkad i jämförelse med honom. Men...
Andra gånger så tittar jag, skakar på huvudet och tycker att han är korkad.

Nåväl. Det får förbli ett mysterium.

Det känns som att min uppdatering har varit lite dålig på senaste.
Det kanske beror på att det inte har hänt något intressant.
Men det som har hänt/händer kan jag ju faktiskt skriva ner:
- Jag lyckades läsa (skumma?) de där 20 sidorna på engelska
- Jag lämnade in uppgifen hela 2 timmar innan den skulle vara inne
- Har inte fått svar från doktorn ännu angående min hals
- Jag kollade just tempen och den visar på feber
- Aite har inte fått göra något kul (agility, spår, hundbus) på flera dagar
- Jag har bokat flyg och tåg till Skara
- Dock så är jag orolig att jag inte kommer kunna åka (pga sjukdom)
- Det är kvällsöppet imorgon på Jive, åk dit! (Bjuds på bubbel & snittar!!)

Det var väl allt för mig den här gången :)
Puss på er!

/Helena


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0