Potatisspya

Igår fick Aite kött och potatis efter agilitykursen. Det var vid nio-tiden på kvällen. Jag har ju misstänkt att det kan vara potatis som Aite inte riktigt klarar av och i morse så fick jag bevis för att jag kanske har rätt. När vi hade varit ute på morgonrastningen och kommit in igen så spydde Aite upp två små högar med... POTATIS. Mums.. Det var bara potatis, inget annat (förutom lite slem). Mycket konstigt tycker jag. Borde han inte spytt upp köttet, träningsgottet och bullbitarna som han också fick under kvällen? Nej.. tydligen inte. Bara potatis.. Jag är inte sugen på potatis nu iallafall. UÄCK.


Kommentarer
Annika

Du kanske ska sluta ge han potatis ;). Eller bara ge han vanliga matkulor och potatis kräks han då så tål han nog inte potatis ;).

2010-09-15 @ 19:00:42
URL: http://www.entermatte.blogspot.com
linn

tur att du hittade källan till aites problem ! har du blivit frisk nudå?

2010-09-15 @ 19:47:28
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0