Jag är ledsen!

Jag är fortfarande sjuk men nu har jag inte lika ont i halsen längre. Det är ju något positivt iallafall. Tyvärr så verkar ju sjukdomen nu ha tagit en annan riktning för jag ser ut som en prickig korv, har haft feber i natt och skallebank som aldrig förr. Jag har än en gång spenderat timmar på vårdcentralen. Jag blev stucken med "baby-nålen" som sköterskan kallade det.. Det enda som var baby med den nålen var att jag höll på börja böla.. som ett spädbarn. Jag hatar som sagt nålar. Jag höll mig iallafall från att svimma. Nåväl. Bara vänta och se vad proverna säger.

Jag är iallafall ledsen för att jag inte kan åka till Skara i helgen. Jag såg fram emot att få åka och lära mig saker, träffa nya människor och komma hemmifrån lite. Men så blir det alltså inte. Jag har hållt på tjorva med biljetterna och tack och lov så har allt gått att omboka! Annars så hade jag varit måttligt förbannad.

Nu ska jag se till att stimulera min hund lite. Jag har så dåligt samvete.. det känns som att han inte har fått göra någonting på flera dagar.. inga långpromenader, inget! Så nu blir det iallafall lite hjärngympa för honom! Jag ska lära honom något nytt trick tror jag..

/Helena


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0