Ikväll: Agilitykurs!

Nu känns det äntligen som att sjukdom håller på släppa taget. Jag har inge feber iallafall.. men förkyldningen är kvar. Hur som helst så MÅSTE jag bli frisk nu. Jag måste tillbaka till jobbet och jag vill kunna göra saker igen. Det är ju speciellt en sak som jag vill göra, nämligen agilitykurs!

Fortsättningskursen i agility börjar idag (och jag kom med! hihihi). Jag har ju inte gått någon nybörjarkurs, för Aite var för ung när den gick men vi ska nog klara fortsättningskursen ändå. Vi har ju tränat en hel del och Aite kan ju de flesta hindren och han kan ta flera hinder efter varandra så det borde nog gå bra :) Hoppas jag.. Vi kanske inte är lika bra som de andra men det ska nog ordna sig.

Jag ska se till att vila hela dagen så att jag orkar med kursen ikväll och så att jag kan gå till jobbet imorgon :) Tror att det blir lite Pistvakt nu ;)

/Helena


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0