Svar på tal!

Vad det är roligt att få kommentarer! :) hihi. Fortsätt med det!
Jag tänkte iallafall passa på att besvara era frågor.

Annika: Jag använder min mobilkamera till största delen. Jag har en Sony Ericsson Satio. Mobilen har jag ju jämt med mig så därför lyckas jag ju också fånga Aite på bild i de flesta galna situationer :P Min mobilkamera är seriöst bättre än min vanliga digitalkamera. Den använder jag aldrig längre just för att den är helt värdelös. De absolut bästa bilderna som hamnar på min blogg är tagna med min brors Canon EOS 550D, en systemkamera. Den brukar jag sno när han är och hälsar på (vilket är aldeles för sällan då han bor i Umeå). Han brukar också få i uppdrag att fota Aite när han är här! :P Iallafall så är jag i köpar-tankar. Tror att jag ska införskaffa en likadan kamera som min bror! :D

Stina: Knepen för att lyckas få snygga bilder är dessa
1. Ha en snygg hund
2. Ha en hund som gör sig bra på bild
3. Ha en bra kamera
4. Fota en en miljon bilder, för endast några blir riktigt bra!
Det är nog allt jag kan säga :P Så kan det ju vara bra att lära sig kameran, hur den fungerar, alla inställningar osv. Och så kan det även vara en fördel om hunden är duktig, alltså gör vad jag vill att den ska göra ;) Hehe.

Sådärja. Det var allt. Nu tänkte jag faktiskt leta reda på några favoritbilder så att ni får se :D

/H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0