Packning på gång!

Jajemen, nu är det nog dags att börja packa inför helgen. Jag tror i och för sig att det inte kommer bli särskilt full väska :P Menmen.. Vi är ju 6 tjejor som ska åka, och 4 av oss åker tåg. Jag och Stina flyger. Jag måste verkligen vara tillbaka på måndag morgon, i tid! (vilket tågen sällan är). Och Stina fick inte missa sin utställningskurs ikväll så därför blev det flyg för vår del :) Nånå, lika skönt blir ju det. Det är jobbigt att sitta på tåg så länge, men synd att man missar en massa värdefull tid med Theres, Linn, Michaela och Lina. Det får vi väl ta igen vid annat tillfälle :) Eller på nätterna i våra hotellrum :P hihi.

Nej, nu är det bäst att jag sätter igång med packningen. Sen ska jag laga Tacos till middag, och efter det utställningsträning! :)

/H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0