Om Aite:

Jag tänkte att ni ska få lära känna min vovvis lite bättre genom att läsa lite snabbfakta om honom ;) Hihi.

Visste ni att Aite..
..heter Artic Fox´s Snowhite Free i stamtavlan?
..har 4 syskon (tre bröder, en syster)?
..var rumsren vid 13 veckors ålder?
..luktar sig själv i rumpan när han har fisit?
..älskar fötter?
..brukade äta bajs när han var valp?
..tycker om att klättra?
..slickar sin tass efter att ha kliat sig i örat?
..tycker att det är svinkul när folk klär på sig?
..gillar morötter och paprika?
..får så kallade pudelrusningar (rusar runt i cirklar)?
..börjar skälla när man säger "Vem kommer"?
..ogillar att vara i famnen för långa stunder?
..kan gå rätt långa sträckor på 2 ben?
..älskar att bada?
..tycker om katter?
..gärna sov på rygg när han var valp?
..ogillar klotången?
..inte riktigt gillar fulla människor?
..tjuvnaffsar i händerna när han blir glad?
..trivs utomhus fast det är -20?
..har problem med torra tassar under vintern?

Det får räcka för idag :)
Nu vet ni en massa sjuuuukt spääännade saker om min Aite ;)
Jag tycker att ALLA SOM VILL gör en liknande lista om sin hund!
Berätta om din hunds egenheter ;) Skriv sen en kommentar i min blogg så att jag får läsa om era vovvar :)

/Helena



Kommentarer
Kadja

Ja gör det! Den är så rolig :) haha

2010-10-07 @ 13:29:04
URL: http://trojasmatte.blogg.se/
Kadja

Snor denna också hehe :)

2010-10-12 @ 16:03:38
URL: http://trojasmatte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0