Nyfikna?

Ikväll har jag suttit hemma hos min syster i Leipojärvi och surrat. Hon och hennes sambo har många gånger pratat om att skaffa hund och nu har ämnet kommit på tapeterna igen. Min syster är allergisk så det måste ju vara en hund som hon klarar av. Hennes kille vill ha en hund som han inte kan ha ihjäl genom att råka sätta sig på den. Båda vill att det ska vara en arbetsvillig och mentalt stark hund. Så i helgen ska dem åka och titta på valpar, riesenschnauzer-valpar! Jag håller alla tummar och tår för att systeryster tål valpisarna och att Aite därmed kan få en ny lekkompis.. en STOR lekkompis ;)

På tal om sånna här roligheter så kan jag nog inte hålla mig längre. Nu är det dags för er att få veta en liten hemlis. Hihi. Om ganska precis 4 veckor åker jag till Umeå, och med mig hem har jag något nytt! :D

Hemlizzzzz!

Alla de där zzzz, betyder att jag är trött och tänker gå sova. Ni får inte veta något mer! MOAHAHA. Godnatt!



Kommentarer
linn

när får vi veta ? :o

2010-10-07 @ 14:21:26
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0