Mer snö..men ingen agilityträning :/

Snön har vrääääkt ner hela dagen. Helt plötsligt är det vinter. Helt otroligt! Älska vinter :D Aite älskar också vintern. Enda nackdelen är väl att det inte längre går att träna agility :/ Jag som hade tänkt hårdträna den här veckan. På söndag är det nämligen min och Aites första agilitytävling! Nervöst.. Vi ska åka till Jokkmokk på en inofficiell tävling i ett ridhus. Alltså, jag har ju en känsla av att Aite inte kommer göra ett skit. Han kommer förmodligen bara gå och nosa i det där spånet.. Och skvätta lite här och där. Hmf. Nej, nu ska jag inte vara sån. ALLT kommer gå jättebra ;) Tyvärr så har vi ju inte kommit någon vart med släptunneln, så är den med kommer vi diska oss direkt. Vippbrädan har Aite blivit mycket säkrare på men jag är ändå tveksam till hur det kommer gå med den.. Nåväl. Det är ju bara en inoffare så vi får se det som träning. Om tävlingen inte hade varit inofficiell had vi ju inte ens fått tävla för hunden måste vara minst 18 månader.

 

Nu ska jag.. hm. Vad ska jag göra? Kanske baka en kladdkaka ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0