Magkänsla, kameraproblem, valpisen, kvällsplaner.

Jag har någon konstig magkänsla. Jag undrar om det kan vara nervositet inför morgondagens agilitytävlingar? Kan vara, men det känns ändå inte så. Om jag ska vara ärlig så känner jag mig väldigt obrydd just nu. Hmm.

Jag har fortfarande inte fått igång kameran för jag fattade inte att man var tvungen att köpa ett minneskort också, jag trodde att det följde med. Så jag får väl vänta tills på måndag och gå på stan då och kika om det finns.. annars måste jag beställa. BUHU. Då tar det säkert jäääättelång tid.

IKVÄLL kommer min syster hem med Barffas (8-veckors riesenschanuzervalp). Jag måste kanske våldgästa där då och se den lilla skönheten. Annars måste jag ju vänta till imorgon kväll för jag är ju på den där agilitytävlingen hela dagen imorgon.. Det går ju inte!

På tal om kvällen så har jag inte direkt några andra planer. HELA Gällivare ska ut idag för det är ju premiär av Ruffriders Six. Kanske skulle man gå ut iallafall och glo på folk? Men nyktert såklart för jag ska ju sätta mig i bilen 07:30. Kadja och hennes Troja ska åka med mig :) Stina ska kanske och hänga med som support, men jag hon är mobillös så man får ju inte tag i henne.. STINA! Om du läser det här så kan du ju ringa snarast! ;)

Nåväl, nu ska jag vara social med Jennifer. Eller.. försöka iallafall. Hon sitter och noppar ögonbrynen. Hemskt trevligt sällskap :P


Kommentarer
Therese

Finns minneskort på Coop i spelavdelningen om du inte klarar av att vänta tills på måndag :D



Är exakt likadana som på Expert och jag antar att de ligger i typ samma pris också. Tänkte att du kanske vill fota tävlingen imorgon.

2010-10-23 @ 16:53:09
URL: http://jothema.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0