En förvirrad Helena

Jag har kommit hem från jobbet för en stund sen, och nu har jag dragit på mig mjukisbrallor och huvtröja. Idag tänkte jag ha en riktigt lugn och skönt eftermiddag. Imorgon däremot så har jag fullspäckat schema... Jag tror att jag kanske är lite smygstressad. Eller något fel är det iallafall på mig för jag är otroligt förvirrad och glömsk just nu. Jag har varit det i ett par dagar. Jag brukar alltid vara väldigt organiserad och det är sällan jag glömmer saker, men nu har jag glömt masssor. På jobbet glömde jag att ta in trottoarprataren, jag glömde att jag skulle träffa Jennifer och jag glömde hälften av vad min syster bad mig att göra. Det är inte likt mig!

Jag tänkte iallafall att det kunde vara bra med en lugn och skön eftermiddag i soffan.. Det kanske råder bot på min förvirring.

Theres: Nej, den söta valpisen på bilden i förra inlägget är en hund som min syster + hennes pojkvän varit och tittat på och kanske ska hämta hem nästa vecka. Umeå ska jag ju till först om 4 veckor :P

Nu ska jag dyka ner i soffan!
/H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0