Då var det måndag igen

men det gör ingenting, för jag har min lediga dag idag :) Och jag har massor av saker inplanerade.. eller några iallafall. Nu ska jag äta lite frukost. Sen ska jag dra med mig Jennifer till BHK. Hon drog ju med mig till stallet så nu har jag lyckats lura med mig henne till klubben. Hon har en border collie som är gammal och har artros. Så det blir nog mest mentala aktiviteter för honom, men för mig och Aite blir det lite agility också :)

Efter det så måste jag väl fräscha till mig för jag har tid hos tandläkaren 14:00. Det är bara en sån där rutinundersökning.. men det är ändå inte världens roligaste sysselsättning.

Efter tandis så måste jag städa balkongen och plocka in utemöblerna för vintern. Snart kommer väl första snön och då äre inge kul att börja rulla ihop mattan och sånt där..

Ikväll är det kurs! Stina min fina pina ska hålla sin första kurs.. eller vad man nu ska kalla det. Det är utställningsträning. Stina är ju superduperduktig på allt som heter handling och utställning. Hon har lärt mig allt jag kan och jag kammade ju hem en andra placering i sommras på Midnattssolsutställningen ;) Så det ska bli kul att gå och fräscha upp minnet och lära sig lite nytt angående utställning! :)

Nu: frulle!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0