Snart är det julstök!!!!

ÅÅÅÅHHH.. jag längtar verkligen till lördag. Då ska jag fixa fint inför julen :) Jag ska storstäda hela lägenheten, in i minsta vrå. Och jag ska tvätta rent en massa. Sist men inte minst så ska jag självklart JULPYNTA!!!!!!!!!!! hihi. jag längtar som bara den. Tänk vad mysigt! :) Julmusiken kommer klinga fint medan jag svänger med dammtrasan :P Det bästa av allt är ju att jag är ledig hela dagen och allt jag gör ska jag få göra med min hund :) Det känns som att jag knappt kommer se honom nu när jag ska jobba så mycket inför jul. Så lördag kommer bli bra på många sätt.. Julkulor, julgardiner, ny matta i vardagsrummet, nya sängkläder, adventsljusstake, julmusik och världens bästa JULHUND. Underbart!!!

Tror att jag måste fota före och efter-bilder på mitt hem så att ni får se hur julfint det blir :)

Något annat som jag också längtar till är måndag. Då är jag nämligen också ledig heeeela dagen, så då tänkte jag passa på att julbaka.. Knäck, lussebullar och pepparkakor! Kanske kokar en skinka när jag ändå är igång, eller så rullar jag lite köttbullar.. även fast jag inte tycker om köttbullar.

 



Hur som helst, ni märkerväl att jag är lyrisk över att det snart är jul? JAG ÄLSKAR JULEN. Det är ju den mysigaste tiden på hela året. ÅåÅÅhhh..

NU: mys med hund.
SNART: back to work



Kommentarer
Annika

Jag har redan börjar julstöka, liiite =). Har köppt blommor och glögg samt bakat en saffrans kaka. Fast glöggen har jag lyckats gömma för mig själv :p, måste ju försöka hålla mig till helgen ;).



Lycka till med julstöket!

Själv ska jag ta fram jullåda i helgen och fortsätta :D

2010-11-24 @ 21:23:03
URL: http://www.entermatte.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0