Nu är jag hemma!

Inatt, ungefär 00:30 kom vi äntligen hem! drygt 100 mil i bil på två dagar är inte så jättebekvämt. Jag har kört typ.. 100 mil, och Jennifer körde 4 :P Jag tycker bäst om att köra själv så det var därför vi fördelade det så ;) Hon fick köra typ mellan gyljen och skröven eftersom jag började känna mig dåsig = livsfarligt att köra bil då. Nånå.

Jag är iallafall lycklig över det jag har spenderat pengar på. AVSLÖJANDE: Alla har ju trott att det är något levande jag skulle ha med mig hem från Umeå.. kanske för att jag skrev det som att det var något sånt ;) hehe, Alltid kul när folk är nyfikna. Men nu kan jag avslöja att det INTE är något levande. Tyvärr tänker jag hålla på spänningen lite till, ni får en bild lite senare istället ;)

Hhihi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0