Mycket hund idag!

Idag har jag varit ledig, och det har varit helt fantastisk skönt! Känns som att verkligen behövdes nu inför jul. Det kommer bli otroligt hektiskt på jobbet och jag vet inte när jag ska hinna ta det lugnt och andas? Det blir väl efter mellandagsrean. Pust.

Nåväl, under min lediga dag har jag gjort detta:
-Sovit till halv åtta (vaknade av mig själv då)
-Gick ut med Aite en snabbis
-La mig i sängen igen
-Åt frukost i sängen
-Påbörjade boken "Zelda" av Åsa Nilsonne
-Klev upp
-Drog på mig en massa kläder och gick ut i kylan
-Promenerade genom stan och glodde på julskyltningen
-Gick hem igen med Aite
-Gick till Spa4You och fikade med Angi och Sara
-Hem igen och hämtade Aite
-Ut på prommis med Linda
-Hem och hämta bilnycklarna
-Åkte till Leipo och hälsade på syster och Barffas
-Hem igen
-Duschat

Och nu ska jag fixa mig lite sen måste jag se till att få i mig någon mat. Ikväll klockan 18 är det dags för trivselkväll med GveHU. Vi ska ha pepparkaksbak och julpyssel :) Gudars vad mysigt! hihi. Tror att Aite får följa med mig dit också.. Han har varit med mig på allt idag förutom när jag var förbi Spa. Älskade vovve! Han kommer att ha hunnit träffa många hundar den här dagen.. :P

/H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0