Min last:



Jag gillar smink. Wooohoo, äntligen någon som inte handlar om hund? ;) haha. Nej men jag kan berätta en liten hemlis om mig själv. Jag tycker om smink, att sminka mig och att kunna välja och vraka. Detta har lett till ett litet omedvetet samlande. Jag insåg idag när jag städade att jag hade lite väl många ögonskuggor. Make Up Store är mitt favvo-märke och jag har i stort sett allt därifrån. Foundation, ögonpennor, borstar, ögonskuggor, rouge, primers OSV.OSV. Det enda jag har ett annat märke på är mascaran.. 

Som ni ser på bilden har det blivit ett par stycken ögonskuggor under årens gång (oops). Men ska man vara fin.. 



Jag hoppade över BHK malmens stipendie och funktionärsfest ikväll. Jag insåg att jag behöver vila. Nästa gång jag kommer få vila är väl typ efter jul.. Så det är bäst att passa på. Dessutom så är jag fortfarande förkyld?! Minns inte ens när jag blev det men nog är det mer än 1 ½ vecka sen. Så ikväll har jag kurerat med hundmys x2. Jag åkte förbi mamma & pappa och dem var hundvakt åt Barffas.

Allt går fortfarande hur bra som helst med "kusinerna" och jag är en stolt matte! :) Jag har varit lite orolig att Aite ska ha påverkats av alla gånger han blivit skrämd av andra hundar och när han blev biten. Jag har som tänkt att han kanske tror att den enda lösningen är att direkt bita. Men han är faktiskt hur duktig som helst. Nu verkar han inte tycka att Barffas är jobbig längre men i början när han gjorde det så visade han verkligen för Barffas vad han tyckte. Det var inge konstigheter alls, Aite visade först Barffas att han inte tyckte om det han gjorde genom att stirra på honom, sen morrade han osv. En hund ska ju inte bara flyga på den andra hunden utan förvarning. Det brukar ju alltid vara en hel procedur innan och precis så har Aite gjort. Så det är skönt att veta att han kan det där med hundspråk trots att han ibland blivit bemött på ett dåligt sätt själv..

Duktig hund!

Nu ska jag gå och sova så att jag förhoppningsvis slipper den här förkyldningen någon gång... /H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0