Jag har inget liiiv!

Ursäkta min lite kassa uppdatering. Mina dagar har sett ut ungefär så här:
-Vakna 07:00
-Promenad med Aite
-Dusch, fix, frukost
-Jobb
-Lunch
-Jobb
-Middag
-Kraschlanda i soffan
-Slökolla datorn
-Slökolla tv
-Somna i soffa
-Vakna klockan 23
-Ut med Aite
-Somna i sängen

Jag har inget liv! Okej, lite mer har jag väl gjort under dagarna. Idag till exempel så har jag hunnit träffa syster och Barffas. Aite har också fått träffa Barffas. Jag tror att Aite är lite kluven angående vad han egentligen tycker om "lilla" valpen. Han tycker ju att det är en rätt rolig sak, men även rätt jobbig. Idag fick Aite än en gång säga åt Barffas när han blev för på och för jobbig. Men det är ju helt i sin ordning. Det är ju så det ska vara :) Barffas måste ju lära sig vad som är okej och vad som inte är okej. Och Aite ska ju inte behöva tåla vad som helst :) Men det går fortfarande jättebra med dem! Kul.

Ikväll tänkte jag ÄN EN GÅNG kraschlanda i soffan och glo lite tv.. typ Idol. Resten av helgen har jag faktiskt inga direkta planer än. Jag är iallafall ledig hela helgen så det känns ju skönt. Jag funderar ju på att kanske åka till Jokkmokk och kolla agilitytävlingarna på söndag.. men jag får se. Och så har jag tänkt städa och kanske bjuda familjen på 3-rätters middag. Jaja.

Nu ska jag ge mig :)
/Helena & Aite


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0